Doen is de beste manier van denken!

7 gedachtes over “Doen is de beste manier van denken!

  1. Nicole Lier zegt:

    Wat helemaal waar allemaal!! Ik organiseer zelf net een seminar met de titel ‘Doe waar je bang voor bent!’. Klik ik per toeval op dit filmpje en zie dat mijn oud collega Arthur Kruisman dit heel mooi zegt allemaal. Ik had geen idee dat hij ook met deze dingen bezig was (we zaten toch in de ICT toen??). En wat een leuk filmpje!! (Toeval bestaat niet ???)

  2. Marion Koolstra zegt:

    Prachtige boodschap.Nu de vraag:
    Hebben we lef? Durven we te pioneren?
    Wat ook dit is nodig, naast onze creativiteit.
    Zo ja, dan gaan we er komen met de jeugdzorg in de gemeenten

  3. Sjoerd Keulen zegt:

    Net begonnen als teamleider op AOC Terra in Assen. Met als uitdaging een veranderingsproces in gang te zetten. De aftrap was de Golden Circle van Sinek en dit filmpje heb ik aan mijn nieuwjaarswens toegevoegd. Mijn dank voor dit welkome materiaal.

Geef een reactie

